Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Prejel/a sem nepopoln izdelek/manjkajo deli ali dodatki

Žal nam je, da ste prejeli nepopoln izdelek, morda smo ga v takem stanju prejeli iz tovarne.

Prosimo, kontaktirajte nas, da zahtevate vračilo preko "vaš račun" in navedite razlog v razdelku za vračila ali uporabite spodnji kontaktni obrazec. Za pospešitev postopka navedite:

  • Referenčna številka izdelka in navedite manjkajoči del.
  • Številka naročila

Ko bomo prejeli vašo zahtevo, vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali z rešitvijo. Če je vračilo odobreno, vam bomo vrnili celoten znesek, plačan za artikel, brez stroškov pošiljanja, če pa je izdelek še na voljo, vam bomo poslali nov izdelek. Za ta zahtevek imate na voljo 14 koledarskih dni od datuma, ko ste prejeli naročilo.

** Pomembno: Preden nam blago pošljete nazaj, nas obvezno obvestite o manjkajočem delu izdelka in o svoji nameri, da ga vrnete. Če tega ne storite, se lahko vračilo zavrne.

Druga povezana vprašanja:
Top