Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Prejel/a sem napačen/poškodovan izdelek

Žal nam je, da svojega naročila niste prejeli v brezhibnem stanju, morda smo ga v takem stanju celo prejeli iz tovarne ali pa je bilo poškodovano med transportom.

Prosimo, kontaktirajte nas, da zahtevate vračilo preko vašega računa in navedite razlog v razdelku za vračila ali uporabite spodnji kontaktni obrazec. Za pospešitev postopka navedite ali priložite naslednje:

  • Referenčna številka izdelka in nastala škoda
  • Številka naročila
  • Fotografija škode, pa tudi slika oznake ali črtne kode artikla.

Ko bomo prejeli vašo zahtevo, vas bomo v najkrajšem možnem času kontaktirali z rešitvijo.

Če je vračilo odobreno, vam bomo vrnili celoten znesek, plačan za artikel, brez stroškov pošiljanja, če pa je artikel še na voljo, vam bomo poslali nov izdelek. Za ta zahtevek imate na voljo 14 koledarskih dni od datuma, ko ste prejeli naročilo.

** Pomembno: Preden nam blago pošljete nazaj, nas obvezno obvestite o napaki izdelka in o svoji nameri, da ga vrnete. Če tega ne storite, se lahko vračilo zavrne.

Druga povezana vprašanja:
Top