Najprej se morate prijaviti v svoj račun in zahtevati vračilo z izbiro možnosti „Vračila“. Ne pozabite, da imate 14 koledarskih dni časa, da zahtevate vračilo, in sicer od trenutka, ko ste prejeli naročilo. Izbirate lahko med pošiljanjem z našo nalepko (stane 4,99 €) ali pošiljanjem po lastni presoji.
Ko bomo paket prejeli v naše skladišče, bomo nadaljevali z vračilom.
Najprej preverite, ali vaš izdelek izpolnjuje pogoje, določene v naši politiki vračil.
Za zahtevo za vračilo morate slediti naslednjim korakom:
Prijavite se s svojimi podatki v razdelku, ki ga najdete v zgornjem desnem kotu spletne strani. V razdelku “Vračila” boste videli kupljene izdelke, ki jih lahko vrnete, ter status vračila ali že izvedene spremembe izdelkov.
Včasih se vaši izdelki morda ne bodo pojavili v tem razdelku in jih ne boste mogli vrniti, dokler ne mine 12/24 ur od datuma dostave. Razlog za to zamudo je v tem, da sistem potrebuje krajši čas za beleženje podatkov dostavne službe, ki potrjujejo, da je bilo naročilo dostavljeno.
Izbrati morate izdelke, ki jih želite vrniti, in navesti razlog (po želji, vendar nam to zelo pomaga).
Pravilno zapakirajte vrnjeno blago, vključno z natisnjeno in izpolnjeno dobavnico, ki ste jo prejeli po e-pošti s potrditvijo naročila. Če uporabljate eno od naših nalepk za vračilo, jo vidno nalepite na vrh škatle in paket odnesite na najbližje zbirno mesto. V primeru samostojnega pošiljanja paketa nazaj se morate povezati z izbranim dostavnim podjetjem in paket ustrezno zapakiran vrniti na naslov, ki ga navedemo v vašem uporabniškem računu. Shranite poštno potrdilo in številko za sledenje, saj bo morda potrebno za dokazilo o vračilu. Če paketa ne prejmemo v našem skladišču, za to ne odgovarjamo.
Od trenutka, ko na spletni strani registrirate vračilo, boste prejeli potrditveno e-poštno sporočilo z navodili, ki jim morate slediti, da nam pošljete izdelke in prejmete vračilo.
Takoj ko prejmemo vrnjene izdelke, bomo začeli postopek vračila kupnine. Če ste plačali s kreditno kartico ali PayPalom, bo vračilo izvedeno neposredno na vašo kartico ali PayPal račun. Upoštevajte, da prvotni stroški pošiljanja niso povračljivi.
Če želite zamenjati velikost kostuma, ki ste ga prejeli, preprosto sledite spodnjim korakom in oddajte novo naročilo z ustrezno velikostjo. To pomeni, da morate najprej zahtevati vračilo trenutnega naročila in nato oddati novo naročilo z ustrezno velikostjo.
Obveščamo vas, da bodo osebni podatki, ki so navedeni v tem obrazcu, obdelani s strani podjetja Funiglobal Development SL (Funidelia). Glavni namen teh informacij je odgovoriti na vaše zahteve ali vprašanja. Legitimacija poteka s soglasjem posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki. Obveščamo vas, da vaši podatki ne bodo posredovani tretjim osebam. Med drugimi pravicami imate pravico do dostopa, popravljanja in brisanja podatkov, kot je razloženo v pravilniku o zasebnosti, ki je na voljo tukaj.