Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Pravica do odstopa

Pravica do odstopa

Uporabnik je priznal pravico do odstopa od nakupa, opravljenega na spletnem mestu www.funidelia.si, in lahko v primeru, da niste zadovoljni, vrnete izdelek v največ štirinajstih (14) koledarskih dneh od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki jo je navedel potrošnik, razen prevoznika, pridobili materialno posest nad blagom.

Če želite uveljaviti pravico do odstopa, nas o tem obvestite na naslovu FUNIGLOBAL DEVELOPMENT S.L. Calle Bari, 28. Nave H - Plataforma Logística Plaza - 50197 - Zaragoza - Španija ali nam pišite z uporabo našega kontaktnega obrazca z odločbo o odstopu z jasno izjavo (na primer pismo, poslano po pošti ali e -poštno sporočilo z obrazcem). Lahko uporabite ta obrazec za odstop, čeprav vam tega ni treba. Če želite upoštevati odstopni rok, zadostuje, da svoje sporočilo o izvajanju pravice do odstopa pošljete pred iztekom ustreznega roka (14 koledarskih dni).

Posledice umika:

V primeru odstopa od pogodbe vam bomo vrnili vsa plačila, vključno s pristojbinami za dostavo (z izjemo dodatnih stroškov, ki jih izberete sami, na primer drugačna vrsta dostave namesto bolj ekonomične standardne dostave, ki jo ponujamo), brez nepotrebne zamude in v vsakem primeru največ 14 koledarskih dni od datuma, ko nas obvestite o svoji odločitvi o prekinitvi veljavne pogodbe in predložitvi predhodnega prejema blaga ali izdelkov, ki so predmet odstopa. Nadaljevali bomo z vračilom z istim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili pri začetni transakciji, razen če ste izrecno izrekli drugače; v nobenem primeru zaradi vračila ne bo nastalo nobenih stroškov.

Vračilo vam bomo lahko zadržali, dokler ne prejmemo blaga ali dokler ne predložite dokazov, da ste blago vrnili, ali kar se zgodi prej.

Blago pošljite nazaj na Funiglobal - DHL Solutions GmbH, Heinrich -Barth Strasse 31, 53881 Euskirchen, Nemčija, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru največ 14 koledarskih dni od datuma, ko nas obvestite o svoji odločitvi o odpovedi pogodbe. Šteje se, da je rok izpolnjen, če potrošnik blago vrne pred iztekom 14 -dnevnega roka. Vse stroške, povezane z vračilom, nosi stranka.

Odgovorni ste za kakršno koli zmanjšano vrednost blaga, ki je posledica ravnanja na način, ki ni potreben za ugotavljanje narave, značilnosti in delovanja blaga.

Kako določimo zmanjšano vrednost blaga

Za ugotavljanje narave, značilnosti in delovanja blaga, mora potrošnik z blagom ravnati in ga ustrezno pregledati na enak način, kot bi to lahko storil v trgovini. Vsako ravnanje ali pregled blaga, ki postane pretirano, bi lahko povzročilo zmanjšanje vrednosti blaga, zato bi lahko bili pooblaščeni za odbitek ustreznega vračila za prejeto plačilo. Za koliko bomo znižali vrednost vračila, bo odvisno od primera do primera. Potrošnik lahko odpre embalažo in skrbno pregleda tkanine in barve blaga ter pri odpiranju ne razbije škatle. Če jo vrne zlomljeno, bomo ugotovili, da se je vrednost blaga zmanjšala. Spomnimo vas, da boste v času, ko je blago v vaši lasti in dokler nam ga ne vrnete, odgovarjali za blago in posledično odgovarjali za morebitno škodo, ki bi se mu lahko zgodila.

Skupni predpisi

Nimate pravice do odstopa od pogodbe, če je predmet dobave eden od naslednjih izdelkov:

- Izdelki po meri

- Blago, zapečateno iz zdravstvenih ali higienskih razlogov, ki je bilo po dostavi odpečateno

Vaša pravica do odstopa od pogodbe bo veljala izključno za izdelke, ki so vrnjeni v enakem stanju, v katerem ste jih prejeli. Potrošnik ne bo prejel vračila kupnine, če je bil izdelek uporabljen dlje od odprtja ali za izdelke, ki niso v enakem stanju, v katerem so bili dostavljeni ali so utrpeli škodo, zato mora biti potrošnik previden pri izdelku/izdelkih, medtem ko je/so v njegovi lasti.

Po pregledu izdelka vas bomo obvestili, ali ste upravičeni do vračila plačanega zneska. Vračilo kupnine je lahko le, če je pravica do odstopa uveljavljena v zakonskem roku in so bili vrnjeni vsi izdelki, ki sestavljajo naročilo. V primeru, da je prišlo do napake v vsebini paketa za vračilo brez krivde Funidelije, bomo pooblaščeni, da vam zaračunamo dodatne stroške, če je možno urediti vračilo paketa. V vsakem primeru so pravice in priznana dejanja pridržani z obstoječo zakonodajo.

Vračilo okvarjenih izdelkov

S svojimi poprodajnimi storitvami skušamo svojim strankam ponuditi hitro in učinkovito pozornost, da bi rešili morebitne težave z našimi izdelki ali naročili.

Če opazite kakršno koli napako v času dostave, nas nemudoma kontaktirajte po pošti ,ker dva (2) delovna dneva po prejemu izdelka, ne bomo več sprejemali reklamacij v zvezi s prevozom.

Če bi potrošnik ob dobavi mislil, da izdelek ne ustreza temu, kar je določeno v pogodbi, se mora nemudoma obrniti na nas prek naših načinov stika z navedbo podatkov o izdelku in nastale škode.

Vrnjeni izdelek bomo natančno pregledali in vas v razumnem roku kontaktirali po e -pošti ter po potrebi vrnili kupnino ali zagotovili zamenjavo istega izdelka. Vračilo ali zamenjava izdelka bo izvedena v najkrajšem možnem času in v vsakem primeru v 14 dneh po datumu, ko pošljemo potrditveno e-poštno sporočilo o vračilu ali zamenjavi neskladnega izdelka.

Znesek, plačan za izdelke, ki so bili vrnjeni zaradi napake, do katere je prišlo, bo v celoti povrnjen, vključno s stroški dostave za dostavo izdelka in stroški, ki ste jih imeli pri vračilu izdelka. Vračilo bo izvedeno z istim plačilnim sredstvom, ki ste ga uporabili za nakup artiklov.

Druga povezana vprašanja:
Top