Storitev za stranke

https://www.funidelia.si/carrito

Prejel/a sem drugačno velikost kot sem naročil/a. Kako lahko to spremenim?

Imamo kostume različnih proizvajalcev, zato prilagodimo velikosti, da jih poenotimo na spletni strani. To pomeni, da se lahko velikosti kostuma razlikuje glede na navedeno.

Če pa imate dokaz, da ste prejeli napačno velikost, nas kontaktirajte in zahtevajte vračilo preko »vašega računa« v predelu za vračila ali preko kontaktnega obrazca (spodaj), pri čemer navedite:

  • Referenca izdelka.
  • Številka naročila.
  • Razlog ("Prejel sem drugačno velikost od tiste, ki sem jo naročil").
  • Fotografija črtne kode kostuma skupaj s fotografijo velikosti.

Ko bomo prejeli vašo zahtevo, vas bomo kontaktirali v najkrajšem možnem času, da jo rešimo.

Za ta zahtevek imate na voljo 14 koledarskih dni od datuma, ko ste prejeli naročilo.

Druga povezana vprašanja:
Top